لوگو تهران المنت
Search
Close this search box.

المنت شیشه ای

قیمت خرید المنت شیشه ای کواترزی (Quartz Glass HEATERS) در گروه صنعتی تهران المنت بسیار مناسب است. این هیترها بیشتر در خم کاری لوله، صنایع گرمایش پلاستیک، دستگاه های بسته بند، خشک کردن کاغذ، جوهر چاپ و بسیاری از صنایع دیگر کاربرد دارد.

قیمت المنت شیشه ای با بهترین کیفیت

فروش انواع هیتر شیشه ای که به المنت کوارتزی هم نیز نامیده می‌شود. این نوع هیترها از مدل های بسیار پر مصرف در بازار هستند که به شکل لوله ای هستند و جنس شیشه آن به گونه‌ای است که مقاومت بالایی در برابر حرارت دارد اما در مقابل ضربه شکننده هستند، . تهران المنت سازنده انواع المنت های شیشه ای کوارتز در بازار تهران با مناسبترین قیمت و بهترین کیفیت المنت شیشه ای حرارتی.

انواع المنت شیشه ای

سایز cm (قطر و پهنا)

قیمت (تومان)

المنت شیشه ای

۱۵*۱۵

۹۰۰.۰۰۰

المنت شیشه ای

۱۵*۱۵

۹۰۰.۰۰۰

المنت شیشه ای

۱۵*۱۵

۹۰۰.۰۰۰

المنت شیشه ای

۱۵*۱۵

۹۰۰.۰۰۰

المنت شیشه ای

۱۵*۱۵

۹۰۰.۰۰۰

نمونه کارهای المنت شیشه ای در تهران المنت

سازنده انواع المنت شیشه ای

انواع المنت شیشه ای کواترزی

بررسی تخصصی و ساخت المنت شیشه ای

المنت‌های شیشه ای کوارتزی از گاز هالوژن پر شده است، که امکان افزایش دمایی در حدود ۲۶۰۰ درجه سانتی گراد را فراهم می‌کند. به طول موج حداکثر تقریبی ۱ میکرون قابلیت چرخش سریع بین وضعیت خاموش و روشن را دارد. المنت شیشه ای کوارتز مانند المنت فشنگی دارای انتقال قوی، حفاظت از محیط زیست و بدون اشعه UV هستند. المنت شیشه ای متشکل از یک سوپر آلیاژ نیکل کروم که به صورت یک فنر درآمده است. این فنر داخل یک لوله شیشه ای قرار می گیرد.

 این هیترها بیشتر در خم کاری لوله، صنایع گرمایش پلاستیک، دستگاه های بسته بندی، خشک کردن کاغذ، جوهر چاپ و بسیاری از صنایع دیگر کاربرد دارند.

این نوع المنت دارای انتقال حرارت بسیار سریع و قوی هستند، که این امر باعث شده تا بسیاری از صنایع و دستگاه ها مانند بخاری های برقی مورد استفاده قرار بگیرد .

فروش انواع مدل‌های المنت شیشه ای بخاری برقی، این نوع المنت ها دارای انتقال سریع و قوی حرارت می‌باشند و از مزایای المنت بخاری برقی میتوان به کم مصرف بودن آنها سهولت در نصب و بدون صدا بودن آنها اشاره کرد، تهران المنت تولید کننده المنت و انواع انواع المنت بخاری برقی در ایران است.

محصولات دیگر ما: