لوگو تهران المنت
Search
Close this search box.

المنت حرارتی

تهران المنت تولید کننده انواع المنت حرارتی صنعتی (heating element) با بهترین قیمت؛ ساخت انواع المنت حرارتی میله ای، تسمه ای، المنت فلنج دار، المنت فشنگی، المنت سرامیکی، کویل هیتر، المنت کوره ای، ترموستات و ترموکوپل، المنت های حرارتی در زمان کوتاهی گرمای بسیار زیادی تولید کرده و مصرف انرژی پایینی دارند.

در بیشتر مواقع هیتر های حرارتی از نیکل یا کروم ساخته میشوند که در قطعات مختلف و مکان های مختلفی مانند استخرها، کوره ها، مخازن نگه داری مایعات، آبگرمکن، سماور برقی و دیگر صنایع استفاده میگردد.

قیمت المنت حرارتی با بهترین کیفیت

تولید انواع المنت های حرارتی استاندار طبق سفارش مشتری با بهترین قیمت موجود در بازار، این المنت ها هم با دستگاه های پیشرفته و هم به صورت دستی با دقت بالا تولید میگردد، همچین تهران المنت تلاش دارد برای رفاه حال مشتریان گرانقدر، حتی‌المقدور سفارش‌ها به سریع ترین شکل ممکن به دست مشتران گرامی برساند.

انواع المنت فلنج دار

سایز cm (قطر و پهنا)

قیمت (تومان)

المنت فلنج دار

۱۵*۱۵

۹۰۰.۰۰۰

المنت فلنج دار

۱۵*۱۵

۹۰۰.۰۰۰

المنت فلنج دار

۱۵*۱۵

۹۰۰.۰۰۰

المنت فلنج دار

۱۵*۱۵

۹۰۰.۰۰۰

المنت فلنج دار

۱۵*۱۵

۹۰۰.۰۰۰

گالری المنت حرارتی در تهران المنت

انواع المنت حرارتی

خرید انواع المنت حرارتی

درباره المنت حرارتی

تولید انواع المنت های حرارتی استاندار طبق سفارش مشتری با بهترین قیمت موجود در بازار، این المنت ها هم با دستگاه های پیشرفته و هم به صورت دستی با دقت بالا تولید میگردد، همچین تهران المنت تلاش دارد برای رفاه حال مشتریان گرانقدر، حتی‌المقدور سفارش‌ها به سریع ترین شکل ممکن به دست مشتران گرامی برساند.

عناصر الکتریکی سیم پیچ های مقاومتی ای هستند که برای ایجاد گرما از طریق ایجاد اصطکاک الکتریکی طراحی شده اند. تقریباً هر وسیله ‌ای که از برق برای تولید گرما استفاده می‌کند، نوعی عنصر الکتریکی دارد. متریال گرمایشی برای تولید گرما سیم نیکروم است چرا که مقاومت نیکروم زیاد است و افزایش مقدار آن با افزایش دما زیاد می شود، همچنین عناصر گرمایشی حاوی جریان الکتریکی هستند که از طریق سیم پیچ یا روبان یا سیم جریان یافته و بسیار داغ می شوند. این عناصر انرژی الکتریکی عبوری از خود را به گرما تبدیل می کنند که در هر جهت به بیرون تولید می شود.

المنت حرارتی میله ای

تولید و ساخت انواع المنت میله ای حرارتی مانند هیتر حرارتی میله ای فین دار، المنت حرارتی میله ای دستگاه جوجه کشی، المنت میله ای المنت حرارتی استخری و دیگر مدل ها در کارگاه تهران المنت واقع در لاله زار تهران با مناسب ترین قیمت ها و با دقت بالا ساخت

المنت حرارتی تسمه ای

ساخت المنت حرارتی تسمه ای یا سرنازل با روکش استیل و الکترو گالوانیزه در انواع ساده، پیچ دار، قاب دار، سیم دار در سایز های مختلف با بالاترین کیفیت و دقت در کارگاه تهران المنت، فروش به صورت عمده و تکی

المنت حرارتی سرامیکی

هیتر حرارتی سرامیکی مدل های مختلفی دارد که تهران المنت توانایی ساخت انواع این مدل ها در کمترین زمان دارد ، ارسال سفارش‌ها مشتری در کمترین زمان ممکن به سراسر ایران،مقاومت حرارتی بالا، طول عمر بیشتر، انتقال گرما به صورت یکنواخت و متعادل، مقاومت در برابر شوک های الکتریکی و حرارتی و استحکام مکانیکی از خصوصیات المنت سرامیکی است

المنت حرارتی فلنج دار

فروش هیترهای فلنج دار با تضمین بهترین قیمت در بازار تهران، المنت فلنچ دار ضد انفجار، انواع هیترهای مخزنی، فلنج دار گرد تخت برنجی؛ معروف به فلزی، سوپر هیتر فلنج دار، المنت استنلس استیل ۳۱۶ فلنج از انواع المنت های فلنج دار هستند که در کارگاه تهران المنت ساخته میشوند

 

المنت حرارتی استخری

شاید گرمای استخر وقتی هوای بیرون صاف و آفتابی است، نیازی به بخاری استخر نباشد، اما اگر می‌خواهید در فصل سرما از استخر خود استفاده کرده و لذت ببرید، بخاری استخر ایده‌آل است. امروزه متداول ترین روش برای گرم کردن آب استخر، استفاده از المنت های حرارتی است، المنت های استخری جزو خانواده المنت میله ای هستند و به شکل میله ای ساخته می شوند و تا عمق ۲ متری در استخرها قرار می گیرند. نحوه کاربری آنها راحت است فقط کافی است المنت استخری را در گوشه ای از استخر خود جای دهید و متناسب با حجم آب موجود در استخر منتظر گرم شدن استخر بمانید

المنت حرارتی شیشه ای

تولید المنت حرارتی شیشه ای  یا کواترزی (Quartz Glass HEATERS) با دستگاه و هم به صورت دستی از سایز ۳۰ سانت تا ۱۵۰ سانت در کارگاه تهران المنت ، کارایی این المنت معمولا در صنعت بسته بندی، چاپ و بخاری برقی ها است، این المنت حرارتی امکان افزایش دمایی بالغ بر ۷۰۰ درجه سانتی گراد را فراهم می کند.

المنت حرارتی کوره ای (اون)

تهران المنت مشاور صراح و سازنده انواع کوره حرارتی المنتی و گازی، را اندازی نصب و نگهداری المنت کوره ای ،اریه مشاوره رایگان برای ساخت المنت های کوره ای خاص،طراحی و ساخت انواع کوره و اون برای صنایع مختلف.

المنت حرارتی فشنگی

ساخت المنت فشنگی با ابعاد مختلف در کارگاه تهران المنت ،متریال مورد استفاده در ساخت المنت حرارتی فشنگی قابل تغییر است ، در ساخت این المنت ها از فولاد ضد زنگ استفاده شد و به همین خاطر مقاومت بالای از خود نشان میدهند. نام دیگر این المنتها المنت کارتریج است.

المنت حرارتی کویل هیتر

تهران المنت تولید کننده انواع المنت های کول هیتر با مناسب ترین قیمت ، المنت کویل هیتر نوعی المنت میله ای با کارایی بالا می باشد. این المنت ها  به اشکال مثلثی، مربع  و دایره می باشند.این نوع المنت قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارد.از المنت های کویل هیتر میتوان در سیستم های هاترانر و پت، صنایع غذایی، قابل های راگاگرم، ماشین های بسته بندی، صنایع لاستیک و پلاستیک، صنایع آرایشی و بهداشتی، صنایع نظامی، صنایع تحقیقاتی، صنایع پزشکی و دارویی، صنایع فلزات مذاب، سنبه دستگاه های برش، آب بندی و عایق کاری تجهیزات رستورانی، دستگاه های چاپ و پرس، و … استفاده کرد.

شیلنگ حرارتی

تولید شیلنگ حرارتی در مدل ها و سایز های مختلف از ۵۰ سانت تا ۵۰ متر در کارگاه تهران المنت، فروش انواع شیلنگ سیلیکونی نسوز درجه یک با مناسب ترین قیمت بازار. این شلنگ های حرارتی به حورت متری هم به فروش میرسند.

المنت حرارتی نواری

المنت های کامپوننتی یا همان المنت حرارتی نواری که به این اسم نیز شناخنه می شوند، ساده‌ترین راه برای گرمایش سریع سطوح همین المنت نواری می باشد، این نوع المنت ها معمولا از ۴ بخش عایق – روکش – سیم المنت و ترمینال برق تشکیل می شوند، المنت نواری از یک قطعه نوار فلزی تشکیل شده که از درون آن سیم المنت عبور کرده ، این نوع المنت های حرارتی می توانند حرارت را تا ۲۶۰ درجه افزایش دهند و نسبت به دیگر المتت ها ساده‌تر و به صرفه تر هستند.

برای ساخت یک المنت حرارتی ساده در کنار شناخت المنت باید با برق و الکتریسیته نیز آشنایی پیدا کنید. به این نکات مهم هم توجه کنید که از سیم های المنت به تنهایی نمی توان استفاده کرد چون احتمال اتصال الکتریکی یا برق گرفتگی وجود دارد و حتی ممکن است انتقال دما کُند صورت گیرد که این امر موجب شکستگی سیم المنت می شود. به همین دلیل است که سیم های المنت را درون روکش های عایق قرار می دهند تا احتمال برق گرفتگی و اتصال الکتریکی به صفر برسد و همچنین انتقال دهی دما بهتر شود. اگر به دنبال ساده ترین روش برای ساخت هیتر برقی هستید می توانید به سایت تهران المنت مراجعه کنید.

عناصر گرمایشی می توانند کاربری سازنده باشند یا باعث تخریب شوند. بیشتر از آن، اگر به درستی مطابقت یا نصب شوند، می توانند خطرناک باشند. بنابراین، مهم است که فقط با یک متخصص قابل اعتماد و با تجربه کار کنید. بیشتر از آن، برای بهترین نتایج، باید با یک سازنده المنت گرمایشی کار کنید که متعهد است بهترین و مفیدترین محصولات ممکن را برای شما تولید کند. تهران المنت سازنده انواع المنت شیشه ای، میله ای، فشنگی، تسمه ای، المنت سرامیکی و … است.

تولید کننده انواع المنت حرارتی صنعتی در تهران
المنت حرارتی صنعتی

فیلم المنت حرارتی

فیلم تولید المنت حرارتی فلنچ دار ذوب مازوت در کارگاه تهران المنت تولید کننده انواع المنت حرارتی در لاله زار تهران، در این ویدیو میبینیم که ابتدا لوله و بدنه اصلی بزرگی را ابتدا آماده و در مرحله بعد فلنج را به کف کار اضافه میکنند که المنت به آن متصل است، به این ترتیب المنت حرارتی ما آماده استفاده است.

قیمت تولید المنت حرارتی صنعتی
ساخت المنت حرارتی صنعتی

محصولات دیگر ما: