لوگو تهران المنت
Search
Close this search box.

المنت فلنج دار

در کارگاه تهران المنت انواع المنت فلنج دار طبق سفارش مشتری با میله های سفارشی فلنج از نظر طول و عرض، طراحی و با دستگاه لیزر CNC ساخته می شود. المنت فلنج دار معمولا در دستگاه های بسته بندی، مخازن روغن، مخازن آب داغ، صنایع پلاستیک، کارخانه جات شیشه و صنایع پترو شیمی و گاز استفاده می شود.

قیمت المنت فلنج دار با بهترین کیفیت

المنت فلنج‌دار در انواع مختلف المنت فلنج‎‌دار تحت فشار، تانکر آب و … در تهران المنت تولید شده و هر کدام کاربرد مخصوص به خود را دارند. تعیین قیمت المنت فلنج‎دار بستگی به نوع، کیفیت، کارایی و برند آن دارد.

برای مثال، المنت فلنج ۱ اینچ تکفاز تا ۵۰سانت نوع ایرانی با قیمت ۳۵۰/۰۰۰ تومان، المنت فلنج ۱ اینچ ۳فاز تا ۵۰سانت ترک ۸۵۰/۰۰۰ تومان، المنت فلنج ۱.۱/۲ اینچ ۳فاز تا ۵۰سانت ایتالیایی ۱/۴۸۰/۰۰۰ تومان و المنت سوپرهیتر تا ۴۰ کیلووات ترموستات دار ترک ۱۹/۰۰۰/۰۰۰ تومان می باشد.

انواع المنت فلنج دار

سایز cm (قطر و پهنا)

قیمت (تومان)

المنت فلنج دار

۱۵*۱۵

۹۰۰.۰۰۰

المنت فلنج دار

۱۵*۱۵

۹۰۰.۰۰۰

المنت فلنج دار

۱۵*۱۵

۹۰۰.۰۰۰

المنت فلنج دار

۱۵*۱۵

۹۰۰.۰۰۰

المنت فلنج دار

۱۵*۱۵

۹۰۰.۰۰۰

گالری المنت فلنج دار در تهران المنت

انواع المنت فلنج دار

فیلم المنت حرارتی فلنج دار

درباره المنت فلنج دار

ساختار این هیترها بدین گونه است که از عناصر لوله ای خمیده با سنجاق سر تشکیل شده اند که به یک فلنج جوش داده شده یا لحیم شده اند و با جعبه های سیم کشی برای اتصالات الکتریکی ارائه می شوند. بخاری های فلنجی با اتصال به فلنج منطبق که به دیواره مخزن یا نازل جوش داده شده است.نصب می شوند. انتخاب گسترده ای از اندازه فلنج، درجه بندی کیلووات، ولتاژ، محفظه ترمینال و مواد غلاف، این بخاری ها را برای همه انواع کاربردهای گرمایشی ایده آل می کند.

تولید انواع المنت فلنج‌دار صنعتی تک فاز و سه فاز صنعتی

المنت فلنجی تک فاز: بر اساس میزان گرمای تولید شده به تک فاز احتیاج دارند و بیشتر در مصارف خانگی مانند: اجاق‌ گاز، گرمایشی‌ها و بخاری‌های خانگی یا در بعضی از صنایع کوچک‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

المنت‌ فلنجی سه ‌فاز: برای سیستم‌های سه ‌فازی مناسب بوده، که به ولتاژ و فازهای مختلف نیاز دارد. از این نوع المنت‌ در صنایع بزرگتر مانند: تولید بخار، تجهیزات صنعتی، واحدهای تولید برق و تصفیه‌خانه‌ها استفاده می‌شود.

هیترهای فلنج‌دار مانند دیگر المنت‌های حرارتی در انواع مختلف با توان و ولتاژ متفاوت طراحی و تولید می‌شوند. در کل تقسیم بندی آن‌ها براساس ولتاژ ورودی، روش گرمادهی و کارایی صورت می‌گیرد؛ که شامل موارد زیر می‌شود:

  1. المنت فلنجی تک فاز و سه فاز
  2. المنت فلنچ‌دار مستقیم و غیرمستقیم
  3. المنت فلنجی ضدانفجار
  4. المنت فلنج‌دار مخزنی
  5. المنت فلنجی سوپرهیتر
  6. المنت فلنج‌دار آبگرمکنی
  7. المنت فلنجی ترموستات دار
  8. المنت فلنجی گرد استیل ۳۶۰

المنت فلنج‌دار ضد انفجار

از المنت‌های فلنج‌دار ضد انفجار چه زمانی باید استفاده کرد؟ زمانی‌که دمای المنت خیلی بالا رود یا شرایط محیطی به شکلی باشد که با اتصال الکتریسیته مواجه شویم که احتمال انفجار ایجاد شود.

با استفاده از المنت فلنج‌دار ضد انفجار مشکلی رخ نخواهد داد. چرا که المنت ضد انفجار دارای سیم‌های نیمه هادی با مقاومت بالا هستند که جریان الکتریکی بالا را تحمل کرده و گرم می‌شوند.

پس از معرفی المنت‌ فلنج‌دار، انواع، کارایی و مزایای آن، لازم است که بدانیم بر اساس چه فاکتورهایی هیتر فلنجی باید انتخاب و خریداری شود. خرید المنت‌های فلنج‌دار نیازمند درنظرگرفتن معیارهای زیر است:

  • نوع و ابعاد المنت
  • متریال به‌کار رفته در ساخت المنت
  • بررسی محیط و شرایط کاری
  • قدرت گرمایی
  • نصب و نگهداری المنت
  • قیمت و برند المنت

برای افزایش طول عمر المنت فلنج‌دار باید چه کرد؟

هنگام تولید و ذخیره‌ی عناصر گرمایی مانند المنت فلنجی، باید نکات ایمنی را رعایت کرد تا از آسیب‌های احتمالی جلوگیری شود. پیگیری و نگهداری روزمره به حفظ بهره‌وری و همچنین کاهش هزینه‌های تعمیر و تعویض المنت‌ها کمک می‌کند.

تعمیر و نگهداری از ایجاد آلودگی و سایر موارد جلوگیری می‌کند. انجام چک‌های منظم و تمیزکاری، مانع از بروز مشکلات بعدی می‌شود و به رفع سریع مشکلات المنت فلنجی کمک می‌کند.

بیشترین سوالاتی که راجع به المنت فلنج‌دار پرسیده می‌شود؟

  1. المنت فلنج‌دار چیست؟

هیترهای فلنج‌دار با قطرهای مختلف در توان‌های گوناگون ساخته می‌شوند؛ قدرت انتقال حرارت بالایی دارند. هیتر فلنج‌دار بیشتر در مخازن نفت و آب مورد استفاده قرار می‌گیرد و نوع ضد انفجار آن پرکاربرد است.

۲. ساختار المنت فلنج‌دار چگونه است؟

ساختار این هیترها به گونه‌ای است که از عناصر لوله‌ای خمیده شبیه سنجاق سر تشکیل شده‌اند؛ که به یک فلنج جوش داده شده یا لحیم شده‌اند و با جعبه‌های سیم کشی برای اتصالات الکتریکی ارائه می‌شوند. بخاری‌های فلنجی با اتصال به فلنج منطبق که به دیواره مخزن یا نازل جوش داده شده است، نصب می‌شوند.

۳. هیترهای فلنجی جزو پرکاربردها در مصارف صنعتی، کارخانه‌های شیمیایی و لوازم برقی خانگی است. دلایل مهم آن به شرح زیر است:

  • کنترل دقیق گرما
  • نصب و نگهداری آسان
  • ایجاد گرما در دمای بالاتر از نقطه جوش
  • طول عمر بالا و توان مصرفی کم

 

۴. المنت فلنجی در چه مواردی کاربرد دارد؟

المنت‌های فلنج‌دار به علت ویژگی‌های منحصر به فردی که دارند؛ در صنایع مختلف به کار می‌روند، عبارت است از:

  • صنایع نفت و گاز
  • صنعت ساختمان
  • حمل و نقل
  • صنعت هوا و فضا
  • صنایع غذایی
  • لوازم خانگی

۵. پرفروش‌ترین نمونه‌های المنت فلنج‌دار کدام است؟

از مدل‌های پرکاربرد المنت فلنجی می‌توان به المنت فلنجی ضد انفجار، المنت فلنجی سوپر هیتر، المنت فلنج‌دار مخزنی، المنت فلنجی گرد استیل ۳۶۰، المنت فلنجی تخت آهنی، المنت فلنجی واشردار، المنت فلنجی تانکری، المنت فلنجی آبگرمکنی، المنت فلنجی ترموستات دار و … اشاره کرد.

هیترهای فلنجی متداول ترین روش برای گرم کردن انواع سیالات به حساب می آیند که در انواع مختلفی نیز تولید و روانه بازار می شوند. که انواع این المنت ها در کارگاه تهران المنت طبق سفارش مشتری با بهترین کیفیت ساخته و قیمتی مناسب ارائه می شود. المنت فنج دار معمولا در دستگاه های بسته بندی، مخازن روغن، المنت آبگرمکن، مخازن آب داغ، صنایع پلاستیک، کارخانه جات شیشه و صنایع پترو شیمی و گاز استفاده می شود.

مزایای المنت فلنج‌دار نسبت به المنت میله‌ای و دیگر المنت‌ها

آیا نیاز به گرم کردن مایعات تحت فشار دارید؟ پس بیایید نگاهی به مزایای هیتر فلنجی بیندازیم؛ بسیار کارآمد هستند و می‌توانند برای کاربردهای مختلف استفاده شوند.

۵ مزیت مهم استفاده از المنت‌های فلنچ‌دار عبارتند از:

  1. کارایی و تطبیق پذیری

می‌توان المنت فلنجی را برای گرم کردن آب، گاز، نفت و مواد شیمیایی استفاده کرد. همچنین اگر نیاز به گرم کردن چندین نوع سیال دارید، گاهی اوقات می‌توانید از هیترهای غوطه‌ور فلنجی در همه کاربردهای خود استفاده کنید.

  1. سهولت نصب و استفاده آسان از آن

در کنار استفاده آسان از المنت فلنجی (به دلیل عملکرد دیجیتالی) نصب آن نیز کار سختی نیست. با کنترل حرارتی دیجیتال، شما کنترل دقیق دما را دریافت می‌کنید. این برای راندمان بسیار خوب است؛ زیرا گرمای بیش از حد یا خیلی کم نخواهید داشت (که می تواند باعث ایجاد انواع مشکلات و افزایش مصرف برق شما شود.)

  1. گرمای کارآمد

هیتر فلنجی نوعی المنت حرارتی غوطه‌ور است و این به معنای کارایی بیشتر است. برای مثال: هنگامی‌که یک بخاری را در یک سیال غوطه‌ور می‌کنید، گرما مستقیماً به سیال منتقل می‌شود. هیچ شانسی برای از دست دادن گرما وجود ندارد، بنابراین تمام گرما برای هدف مورد نظر استفاده می‌شود.

  1. کنترل دقیق دما

هنگامی که دمای یک واحد گرمایش فرآیند را دقیقاً کنترل می‌کنید، هیچ آسیب یا ساییدگی ناشی از گرمای بیش از حد وجود ندارد. که این منجر به تعمیر، نگهداری و خرابی کمتر المنت می‌شود.

  1. طول عمر بالا

این المنت‌ها به گونه‌ای ساخته می‌شوند؛ که ۳ و ۴ برابر بیشتر از وسایل گرمایشی عمر کنند و این اطمینان را به شما می‌دهند که چند سال بدون ایجاد مشکل کار کنند.

در چه مواردی می‌توان از المنت فلنج‌دار استفاده کرد؟

المنت‌های فلنچ‌دار کاربردهای متنوعی در صنایع شیمیایی دارند. به دلیل وجود فلنج در آن‌ها، در آب، روغن‌ها، حلال‌ها، محلول‌های فرآیندی، مواد مذاب و گازها غوطه‌ور می‌شوند، جایی که تمام گرمای خود را در سیال آزاد می‌کنند که باعث می‌شود تقریباً ۱۰۰٪ انرژی کارآمدی داشته باشند.

استفاده از المنت فلنجی در صنعت، لوازم خانگی، استخر و مخازن نگهداری مایعات مختلف، بسیار رایج و متداول است.

انواع مختلف کاربری المنت فلنجی در لوازم خانگی و صنایع شامل: چای سازها، سماور برقی، صنایع شیشه، صنایع پلاستیک، سردخانه ها، کارخانه جات بسته بندی، خشک کن، مخازن مختلف نگهداری مایعاتی مانند: آب، روغن گاز و نفت و خشک کردن گاز در پمپ‌های بنزین می‌شود.

جزء اصلی این المنت فلنج درون آن است که باعث غرق شدن در مایعات غرق می‌شود. دیگر اجزای تشکیل دهنده این هیترها شامل: ترموستات، پولک جدا کننده المنت، سربند المنت و محفظه المنت است. مهمترین دلایل طراحی این نوع المنت‌ها عبارتند از:

  • ایجاد گرما در دمای بالاتر از نقطه جوش
  • کنترل دقیق دما
  • نصب و نگهداری راحت و آسان
  • طول عمر زیاد و توان مصرفی کم

هیترهای فلنجی، واحدهای گرمایشی هستند که متشکل از یک فلنج پیچ و مهره‌ای، چند پین کوچک و تعدادی لوله است. این المنت‌ها در تماس مستقیم با محیط هستند که می‌تواند آب، مایع، روغن، گازها (مانند نیتروژن، هوا، رطوبت) باشد.

المنت‌های فلنجی تهران المنت، مانند المنت میله ای با قطرهای مختلف در توان‌های گوناگون تولید شده و قدرت انتقال حرارت بالایی دارند. بیشتر در مخازن نفت و آب مورد استفاده قرار می‌گیرند و ضد انفجار هستند.

هیتر فلنچ‌دار جزو پرکاربردترین‌ها بوده و دلیل نامگذاری آن، وجود فلنج در آن است. قطعاتی با سوراخ‌هایی ایجاد شده روی آن‌ها، که برای اتصال به دستگاه‌ها، لوله‌ها و… استفاده می‌شود. 

محصولات دیگر ما: