لوگو تهران المنت
Search
Close this search box.

المنت کوره ای

طراحی و ساخت انواع المنت کوره ای صنعتی در کارگاه تهران المنت ،المنت کوره ای را می توانید در انواع مختلف با مشخصات فنی دلخواه سفارش دهید. ساخت المنت در مدل های مختلف ،جهت کسب اطلاع از قیمت المنت کوره ای می توانید با ما تماس حاصل بگیرید.

قیمت المنت کوره ای با بهترین کیفیت

بهترین قیمت کوره المنتی ،تهران المنت توانایی تولید انواع کوره برقی المنتی در سایز های کوچک و بزرگ را دارد. ارسال به سراسر کشور در کمترین زمان با بالاترین کیفیت انجام می شود. از کوره المنتی بیشتر برای ذوب کردن فولاد، مس، آلیاژ، آلومینیوم استفاده می شود. و ظرفیت حجم آنها از ۵ کیلو تا ۵۰۰ کیلو می باشد.

انواع المنت کوره ای

سایز cm (قطر و پهنا)

قیمت (تومان)

المنت کوره ای

۱۵*۱۵

۹۰۰.۰۰۰

المنت کوره ای

۱۵*۱۵

۹۰۰.۰۰۰

المنت کوره ای

۱۵*۱۵

۹۰۰.۰۰۰

المنت کوره ای

۱۵*۱۵

۹۰۰.۰۰۰

المنت کوره ای

۱۵*۱۵

۹۰۰.۰۰۰

گالری المنت کوره ای در تهران المنت

انواع المنت کوره ای

درباره المنت کوره ای

انواع المنت کوره در کارگاه تهران المنت ،تولید المنت کوره ای و المنت کویل هیتر با بالاترین کیفیت در وات های دلخواه شما برای صنایع و کارخانجات صنعتی ایران.

المنت فنری کوره

هرگونه سفارش تولیدالمنت فنری کوره در تهران المنت با ضخامت مختلف انجام می شود. به صورت فنر های وات پایین تا فنر های کوره ای صنعتی توان بالا،المنت فنری را در صورت نیاز می توانید تا ۳ برابر اندازه فعلی کشیده و طول آن را زیاد نمایید. هیتر حرارتی فنری را می بایست همراه با عایق هایی از قبیل خاک نسوز یا انواع سفال مورد استفاده قرار دهید. در غیر اینصورت دو فنر المنت به هم می چسبند و حرارت بسیار زیاد باعث ذوب شدن و سوختن سیم داخلی هیتر می شود. همچنین این عایق ها حرارت ایجاد شده توسط المنت های فنری را جذب کرده و اجازه نمی دهند اطراف این هیتر ها آسیب ببینند.

المنت کوره میله ای

ساخت مدل های مختلف المنت کوره ای میله ای در تهران المنت طبق سفارش مشتری

عموما از این نوع المنت برای گرم کردن شدید و همچنین سوزاندن کامل مواد و یا ذوب کردن برخی از فلزات استفاده می شود. که رایج ترین این المنتها می توانند دمای کوره را تا حدود ۱۴۰۰ درجه سانتیگراد برسانند. از انواع المنتهای کوره ای میتوان المنت کوره ای القایی، المنت سرامیکی المنت های کوره ای مارپیچ مولیبدن، المنت های کوره ای مارپیچی را نام برد.

از چه موادی در ساخت المنت کوره ای استفاده میشود؟

المنتهای گرمایشی از لحاظ جنس دو نوع اند: عنصر سازنده ی برخی از آنها نیکل و در برخی دیگر عنصر سازنده آنها آهن می باشد. حال نوع نیکل به کار رفته در المنتها عموما از جنس نیکروم می باشد. زیرا این نوع آلیاژ مقاومت بسیار بالایی الکتریکی و قابلیت تحمل دماهای بالا را نیز برای مدت زمان های طولانی را دارا می باشد. که از ترکیب حدود ۲۰ درصد کروم و ۸۰ درصد نیکل ساخته می شوند.

بنابراین محبوب ترین آلیاژ به کار رفته در المنتهای حرارتی و همچنین المنتهای کوره ای نیکروم می باشد، چرا؟ زیرا نیکروم دمای ذوب بسیار بالایی دارد، حدود ۱۴۰۰ تا ۲۵۵۰ درجه سانتی گراد. اکسیده نمی شوند، حتی در دماهای بسیار بالا. در دماهای بالا خیلی هم منبسط نمی شوند.

همچنین از آلیاژ آهن، کروم و آلومینیوم در ساخت آن استفاده می شود، که می توانند با عبور جریان الکتریکی از خود تا ۱۴۲۵ درجه سانتی گراد و یا ۲۶۰۰ درجه فارنهایت حرارت تولید کنند که این نوع دما برای صنایع مختلف مورد نیاز و کاربردی است

محصولات دیگر ما: