لوگو تهران المنت
Search
Close this search box.

المنت حرارتی تسمه ای

تهران المنت مرکز فروش انواع المنت تسمه ای در سایز های دلخواه می باشد. تولید عمده و تک هیتر های تسمه ای در کمترین زمان در کارگاه ما صورت می گیرد. فروش المنت تسمه ای نازل با بهترین قیمت و کیفیت با ارسال به سراسر ایران توسط گروه صنعتی تهران المنت انجام می شود. این هیتر بیشتر برای سیلندرها، ماشین آلات تزریق پلاستیک، دستگاه قالب گیری تزریقی، دستگاه غلتک و ماشین اکستروژن مورد استفاده قرار میگیرد.

قیمت المنت حرارتی تسمه ای با بهترین کیفیت

هیترهای تسمه ای که با نام های نواری، میکایی و کمربندی نیز شناخته می شوند، برای گرم کردن لوله ها، نازل ها، بشکه ها و سایر قطعات استوانه ای استفاده می شوند. دلیل نامگذاری آنها نیز برمیگردد به شکل ظاهری ان که سبیه به تسمه است. این بخاری‌های تسمه مانند گرمایش سریع، سطح خارجی یک قسمت استوانه ‌ای را به صورت الکتریکی گرم می‌کنند تا گرمایش غیرمستقیم را فراهم کنند. آنها دارای عایق میکا یا سرامیکی هستند که با اطمینان به استحکام دی الکتریک بالا و انتقال حرارت موثر کمک می کند.

انواع المنت حرارتی تسمه ای

سایز cm (قطر و پهنا)

قیمت (تومان)

کمربند میکایی

۳*۳

۱۸۰/۰۰۰

کمربند میکایی

۴*۴

۱۸۰/۰۰۰

کمربند میکایی

۵*۵

۱۸۰/۰۰۰

کمربند میکایی

۶*۵

۱۸۰/۰۰۰

کمربند میکایی

۱۰*۱۰

۴۰۰/۰۰۰

کمربند میکایی

۱۵*۱۰

۶۰۰/۰۰۰

کمربند میکایی

۱۵*۱۵

۹۰۰/۰۰۰

کمربند میکایی

۳۰*۱۰

۱/۲۰۰/۰۰۰

کمربند میکایی

۳۰*۶۰

۱/۲۰۰/۰۰۰

کمربند میکایی

۲۵*۲۵

۲/۵۰۰/۰۰۰

کمربند میکایی

۳۰*۳۰

۳/۶۰۰/۰۰۰

گالری المنت تسمه ای در تهران المنت

انواع المنت تسمه ای

پخش عمده انواع المنت تسمه ای در تهران المنت

درباره المنت تسمه ای

المنت تسمه ای با نام های مختلفی در صنف خود شناخته شده است که از این اسامی میتوان به  نامهای المنت کمربندی یا المنت نواری و المنت میکایی اشاره کرد ، لطفا برای اطلاع از قیمت المنت های کمربندی و یا دیگر المنت ها مانند المنت سرامیکی با ما تماس بگیرید،بهترین قیمت المنت کمربندی در بازار در گارگاه تهران المنت.

لازم به ذکر است که به دلیل نوسانات قیمتی در بازار نرخ ثابت نیست و بهتر است قبل از سفارش برای اطلاع از قیمت قطعی و به روز با مشاوران ما در تهران المنت تماس بگیرید. سازنده انواع المنت تسمه ای با روکش استیل و الکترو گالوانیزه در انواع ساده، پیچ دار، قاب دار، سیم دار در سایز های مختلف با بهترین قیمت، برای سفارش و استعلام قیمت المنت های حلقه ای لطفا با ما تماس بگیرید.

قیمت المنت حلقه ای

بهترین قیمت المنت حلقه ای در کارگاه تهران المنت با بالاترین کیفیت ممکن، گروه صنعتی تهران المنت در بازار لاله زار تهران سازنده انواع المنت حرارتی با کیفیت طبق سفارش شما

بخاری های نواری معمولاً هر زمان که به گرما در اطراف سطح لوله، یا ظرف استوانه ای نیاز باشد، استفاده می شوند. آنها گرمای غیرمستقیم سریع الاثری را فراهم می کنند که بسیاری از صنایع، به ویژه پلاستیک، آن را برای نیازهای خود مناسب می‌دانند. دو نوع عایق که در این المنت ها استفاده میشود شامل: میکایی و سرامیکی است. تهران المنت تولیدکننده المنت های حرارتی تسمه ای در سایزهای مختلف و دماهای مختلف با بهترین کیفیت و قیمتی مقرون به صرفه برای گرم کردن مخزن های استوانه ای در لاله زار تهران است.

تولید المنت حرارتی تسمه ای در سایز های مختلف و دما های مختلف برای گرم کردن مخزن های استوانه ای،تهران المنت تولید کننده انواع المنت های تسمه ای (کمربندی) در لاله زار تهران

تصویر زیر یک المنت  تسمه ای می باشد که آن را در بازار به اسم المنت حلقه ای یا کمربندی می نامند. اجزای تشکیل دهنده آن معمولا، سیم کروم نیکل، ورق میکا،روکش و بدنه استیل، پیچ مهره و سر نازل می باشد. کاربرد این نوع از المنت ها بیشتر در صنایع بسته بندی مواد غذایی، صنایع و دستگاه های تزریق پلاستیک می باشد. ساخت المنت های تسمه ای نیاز به تجربه و دانش تخصصی دارد که ما با بهره گیری از متخصصین با تجربه این کار را به بهترین نحو انجام می دهیم.

المنت تسمه ای

المنت کمربندی، المنت نواری و المنت میکایی از سری نام‌های شناخته شده المنت تسمه ای در بازار هستند. المنت نواری یکی از پرکاربردترین المنت ها در صنایع مختلف است. ساختار این المنت‌ها به نحوی است که، از روکش و بدنی استیل، سیم نیکروم، ورق میکا، پیچ و مهره و سر نازل تشکیل شده‌اند.

المنت تسمه‌ای درارای انواع

  • ساده
  • پیچ دار
  • قابدار
  • سیم دار
  • تخت

قابل سفارش و ساخت است. به طور کلی دارای ضخامتی بین ۲ تا ۵ میلیمتر بوده و در صنعت های تولید سیلندر، ماشین‌آلات تزریق پلاستیک، تجهیزات آزمایشگاهی، ماشین آلات کفاشی، دستگاه قالب‌گیری تزریقی، تولید لوله های پلی اتیلن و پلیکا به کار گرفته می شود.

از جمله مزایای المنت های تسمه ای می توان به

  • ابعاد کوچک
  • توانایی تولید گرمای بسیار بالا
  • مقاومت بالا
  • نگهداری و تعمیر آسان
  • مصرف انرژی پایین
  • عمر و ماندگاری بالا
  • انرژی و بازدهی بالا
  • طراحی ساده

اشاره کرد

کاربرد المنت تسمه ای

این المنت ها به دلیل دارا بودن ابعاد کوچک و همچنین قابلیت تولید گرمای بسیار بالا در صنایع زیادی مورد استفاده قرار می گیرند از جمله آنه میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ماشین آلات فرآیند مواد غذایی.
  • ماشین آلات تولید لاستیک.
  • تولید لوله های پلی اتیلن و پلیکا.
  • قالب تزریق اکستروژن و اکستردو.
  • صنایع تزریق و قالب پلاستیک.
  • تجهیزات آزمایشگاهی.
  • ماشین آلات بسته بندی.
  • دستگاه غلتک لاستیکی
المنت ورقه ای

المنت تسمه ای دستگاهی است که از آن برای تولید گرما استفاده می شود و معمولا با روکشی از استیل یا ورق گالوانیزه به بازار عرضه میگردد. این المنت ها به شکل استوانه بر روی لوله ها و سیلندر ها نصب می شوند و به تولید گرما می پردازند.

همچنین به صورت تخت، حلقه ای و دیگر اشکال مختلف تولید می شود. در داخل بیشتر قالب ها از نوع تخت آن به علت تولید حرارت دو رویه استفاده می شود و شکل حلقه ای آن که مصرف بیشتری دارد در دور المان و دستگاه های تزریق کاربرد دارد. در ابعاد کوچک و حجیم به صورت ساده، سیم دار و فیش دار نیز تولید می گردد

المنت تسمه ای چیست ؟

المنت تسمه ای یکی از پر کاربرد ترین مدل های المنت در صنایع مختلف است،المنت تسمه ای را در بازار به عنوان المنت حلقه ای نیز میشناسند،این المنت ها با روکش استیل و الکتروگالوانیزه درانواع ساده ، پیچدار، قابدار، سیم دار و  المنت تخت قابل ساخت میباشد.ضخامت ورق این المنت معمولا بین ۲ تا ۵ میلیمتر متغیر بوده ومعمولاً از ۵ میلیمتر بیشتر نمی شود، جنس روکش عایق این المنت ها معمولا از جنس میکای الکتریکی است.

المنت های تسمه ای در کدام صنایع مورد استفاده قرار میگیرند ؟

این هیتر بیشتر برای سیلندرها، ماشین آلات تزریق پلاستیک، تجهیزات آزمایشگاهی، ماشین آلات کفاشی ، دستگاه قالب گیری تزریقی، تولید لوله های پلی اتیلن و پلیکا، دستگاه های تولید کاشی، ماشین الات فرآیند مواد غذایی، دستگاه غلطک و  ماشین اکستروژن مورد استفاده قرار میگیرد.

انواع المنت های تسمه ای کدامند ؟

المنت تسمه ای – المنت تسمه ای سرامیکی – المنت تسمه ای میکایی – المنت تسمه ای سرنازل – المنت تسمه ای تخت ( صفحه ای ) – المنت تسمه ای بدونه پیچ و مهره – المنت تسمه ای یک تیکه و دو تیکه – المنت تسمه ای مربع و مستطیل و دیگر موارد

کاربرد المنت تسمه ای چیست ؟

المنت تسمه ای به علت ابعاد کوچک وتوانایی تولید گرمای بسیار بالا در صنایع زیادی مورد استفاده قرار می گیرد،صنايع ذوب و تزريق آلومينيوم كاربرد دارد كه به صورت استوانه قابليت نصب بر روي سيلندرها – لوله و مخازن را دارا مي باشد در ماشین آلات تولید لاستیک و بسیاری مارد کاربرد دارد

المنت های تسمه ای چه مزیت هایی دارند ؟

بسیار کوچک و جمع و جور بوده و می توان به راحتی آن ها را بر روی دستگاه های مختلف نصب کرد. مقاومت سیم کروم نیکل بالا، نگهداری و تعمیر رایگان، دارای مدل ضد آب، مصرف پایین انرژی، طراحی ساده، راندمان و عمر بالا، بازدهی و انرژی بالا

محصولات دیگر ما:

 

ساخت المنت کمربندی ارزان قیمتخرید المنت کمربندی

 

قیمت المنت حلقه ای

 

 

ساخت المنت تسمه ای

قیمت المنت کمربندی

 

 

المنت حلقه ای