لوگو تهران المنت
Search
Close this search box.

المنت میله ای

تهران المنت، سازنده‌ی انواع المنت میله‌ای با وایر چینی و اروپایی در خیابان لاله‌زار تهران. المنت‌های میله‌ای تهران المنت بدون دخالت دست و با دستگاه‌های پیشرفته ساخته می‌شوند. همچنین مانند نمونه‌های اروپایی تولید می‌شوند، زیرا از متریال درجه یک بازار در ساخت المنت‌ها استفاده می‌ شود، به جای سیلیس، از خاک نسوز h9 با دمای بالا استفاده می شود. ساخت المنت میله ای با متریال نسوز ۳۲۱ و استنلس استیل ۳۰۴ - ۳۱۶

قیمت المنت میله ای با بهترین کیفیت

لازم به ذکر است که قیمت المنت میله‌ای در تولیدی تهران المنت، بستگی به نوع جنس و توان تولید آن دارد. معمولا المنت‌های میله‌ای در کارگاه تهران المنت، با قطر ۸ تا ۱۸ سانتیمتر و با طول دلخواه و با قدرت ۱۰۰w  تا رو به بالا و با ولتاژ ۲۲۰، ۳۸۰ تا رو به بالا تولید می‌گردند.

برای مثال: المنت میله‌ای با قطر ۸، طول دلخواه ۱۰۰ وات و ولتاژ ۲۲۰ رو به بالا با قیمت ۱۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰۰ هزار ریال و المنت میله‌ای با قطر ۱۸، طول دلخواه ۱۰۰ وات و ولتاژ ۲۲۰ رو به بالا با قیمت ۷۵۰۰۰ تا ۸۵۰۰۰ هزار ریال در تهران المنت به فروش می‌رسد. (قیمت به‌روز زمستان ۱۴۰۲)

قطر المنت میله ای
قیمت ساده

قیمت سفارشی

قطر ۱۰

۳۵/۰۰۰

۵۰/۰۰۰

قطر ۱۲

۴۵/۰۰۰

۵۹/۰۰۰

قطر ۱۴

۵۵/۰۰۰

۷۰/۰۰۰

قطر ۱۶

۶۵/۰۰۰

۸۰/۰۰۰

قطر ۱۸

۸۰/۰۰۰

۹۸/۰۰۰

انواع المنت میله ای ساخته شده توسط تهران المنت

انواع المنت میله ای - لوله ای

قیمت المنت میله ای

فیلم المنت میله ای

بررسی ساخت و خرید المنت میله ای

روکش هیترهای میله‌ای از جنس استیل، مس و آلومینیوم است. درون این لوله‌ها از سیم کروم نیکل مقاومتی فنر شده که توسط خاک اکسید منیزیم به‌صورت کامل عایق بندی شده، به کار برده شده است.

این عایق مانع از اتصال الکتریکی به بدنه و لوله‌ی روکش می‌شود. به وسیله‌ی دو پیچ ابتدا و انتهای فنر بسته مي‌شود؛ که اصطلاحا به آن نقطه‌ی سرد می‌گویند. به این دلیل که این نوع پیچ‌ها اصلا داغ و گرم نمی‌شوند.

ساخت المنت میله‌ای و المنت فلنج دار از قطر ۶ تا ۱۸ میلیمتر و طول ۲۰cm تا ۲۰m از جنس آلیاژ و سیم کروم نیکل و عایق بندی از جنس روکش استیل در تهران المنت صورت می‌پذیرد.

تولید المنت دایره‌ای

معمولا هیترهای میله‌ای به‌صورت سفارشی و در اشکال مختلف مانند: مثلثی، گرد و مسطح تولید و به بازار ارائه می‌گردند. اجزای تشکیل دهنده این المنت‌ها شامل: روکش استیل، نقطه سرد و گرم، فنر، سیم از جنس نیکروم، سیلیکون نسوز و ترمینال سرسیم است.

تهران المنت سازنده انواع المنت میله‌ای از جمله مدل فین‌دار، پره‌دار، آبگرمکنی، ساده مسطح، دایره‌ای گرد، المنت U شکل و مثلثی است.

تهران المنت تولید کننده و فروشنده المنت میله‌ای به‌صورت عمده و تکی در بازار تهران است. با ۱۵ سال تجربه، آمادگی لازم برای قبول سفارشات شرکت‌های صنعتی به‌صورت تکی و عمده، با مناسب‌ترین قیمت و بهترین کیفیت ساخت در بازار را دارد. 

با توجه به فروش عمده این نکته حائز اهمیت است که برخی مشتریان عزیز در خواست ساخت المنت با وایر چینی یا وایر اروپایی را دارند. برای مثال: سفارش آن‌ها ساخت المنت با وایر چینی است؛ پس قیمت المنت با همان وایر چینی محاسبه می‌شود، برای وایر اروپایی نیز بدین صورت است.

خرید المنت میله‌ای از کارگاه تهران المنت

تولید و فروش انواع المنت با سال‌ها سابقه مخصوصا المنت میله‌ای و انواع آن را با بهترین کیفیت و قیمت خرید از تهران المنت بخواهید.

با ارائه مشخصات فنی محصول مورد نظرتان، ما تضمین می‌کنیم که بهترین قیمت المنت میله‌ای را به شما پیشنهاد دهیم. همچنین با ۱۵ سال تجربه، آمادگی قبول سفارشات از شرکت‌های صنعتی و کارخانجات بزرگ را داریم.

قبول سفارش و ساخت المنت میله‌ای با متریال استنلس استیل، المنت میله‌ای ۳۰۴، ۳۱۶ و ۳۲۱ نسوز با بالاترین کیفیت در  تهران المنت پذیرفته می‌شود.‌

المنت میله‌ای در انواع متنوع زیر تولید و به بازار عرضه می‌شود:‌

  • المنت میله‌ای فین‌دار
  • المنت فلنج‌دار
  • المنت جوجه‌کشی
  • المنت میله‌ای ظرفشویی
  • المنت سماور پلانی
  • المنت مهره‌ دار
  • المنت صاف مهره‌ دار
  • المنت سماوری مهره دار
  • المنت صاف
  • المنت U شکل
  • المنت میله‌ای ۳۰۰ وات
  • المنت میله‌ای ۱۰۰۰- ۲۰۰۰- ۳۰۰۰ وات
  • المنت میله‌ای ۱۲ ولت
  • المنت لباسشویی
  • المنت یخچالی

المنت میله‌ای به سبب نقاط مثبتی که دارد؛ مانند: راحتی فرم دهی، ايمنی در مصرف و میزان دمایی که قادر به تحمل آن است، در موارد زیر کاربرد دارد:

  1. خشک‌ کن‌ها
  2. لوازم خانگی مانند: اتو- لباسشویی- شوفاژ- اجاق گاز و توستر
  3. كارخانجات بسته بندی
  4. مخازن روغن و آب داغ
  5. صنايع پلاستيك
  6. صنايع شيشه
  7. سردخانه‌ها

یکی از مهمترین مزایای المنت میله‌ای و المنت فین‌دار و دیگر المنت‌های میله‌ای، دقت در دمای تنظیم شده است. از جمله دیگر نکات مهم المنت‌های میله‌ای شامل: کنترل حرفه‌ای و پیشرفته دما، انتقال دقیق گرما، تحمل ۷۵۰ درجه سانتیگراد و چگالی دمای ۱۲۰ وات بر اینچ، دقت و عمر طولانی، انعطاف‌پذیری بالا، اندازه مناسب و قابلیت سفارشی سازی است.

برای اطلاع از قیمت دقیق محصولات با کارشناسان ما تماس بگیرید.

  • قیمت المنت قطر ۱۰۰W 8 تا دلخواه ولتاژ ۲۲۰ ۱/۲۰۰ تومان
  • قیمت المنت قطر ۱۰۰W 10 تا دلخواه ولتاژ ۲۲۰ ۳/۵۰۰ تومان
  • قیمت المنت قطر ۲۰۰W 12 تا دلخواه ولتاژ ۳۸۰ ۵/۵۰۰ تومان
  • قیمت المنت قطر ۲۵۰۰W 14 تا دلخواه ولتاژ ۳۸۰ ۶/۵۰۰ تومان
  • قیمت المنت قطر ۳۰۰۰W 16 تا دلخواه ولتاژ ۳۸۰ ۷/۵۰۰ تومان
  • قیمت قطر ۳۰۰۰W 18 تا دلخواه ولتاژ ۲۲۰ ۷/۵۰۰ تومان

ساخت المنت میله‌ای و المنت فلنج‌دار از قطر ۶ تا ۱۸ میلی‌متر و طول ۲۰cm تا ۲۰m از جنس آلیاژ و سیم کروم نیکل و عایق‌بندی از جنس روکش استیل در تهران المنت صورت می‌پذیرد.

قیمت المنت میله‌ای توستر

المنت میله‌ای توستر از پرکاربردترین المنت‌ها است. در اشکال مختلف شاخه‌ای و P شکل، U شکل و در اندازه‌های متفاوت تولید و به بازار ارائه می‌گردند. از این نوع المنت بیشتر در صنایع خوراکی مانند: تهیه ساندویچ و همبرگر و … استفاده می‌شود.

خرید و قیمت المنت میله‌ای توستر به کیفیت ساخت، مشخصات فنی، برند و سایز آن بستگی دارد. به هر حال برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت به‌روز المنت توستر و نحوه سفارش با مشاروان فروش ما در تهران المنت تماس حاصل نمایید.

محصولات دیگر ما:

 

 
نمایش ۱ تا ۶ از مجموع ۶ مورد

 

تولید و قیمت المنت میله ای واتر پروف در تهران المنت
المنت میله ای واتر پروف