لوگو تهران المنت
Search
Close this search box.

المنت سرامیکی

تهران المنت تولیدکننده انواع المنت سرامیکی در لاله زار تهران است. مشتریان گرامی می توانید برای سفارش و تهیه المنت حرارتی سرامیکی دلخواه خود با مشاوران ما تماس بگیرید و از محصولی با کیفیت و با قیمت مناسب بهره‌مند شوید.

المنت گرمایش هیترهای سرامیکی از مواد سرامیکی خالص ساخته شده‌اند، اما بیشتر آن‌ها مواد کامپوزیتی هستند که از محصور کردن فلز و مواد سرامیکی تشکیل شده‌اند. مواد سرامیکی در دومی به عنوان یک عایق عمل می کند اما گرما را به طور همزمان به محیط اطراف هدایت می کند که تلفات گرما و انرژی مرتبط با سیم مقاومتی عایق نشده را به حداقل می رساند.

قیمت المنت سرامیکی با بهترین کیفیت

تهران المنت تولید کننده انواع المنت های سرامیکی (Ceramic element) مانند: المنت سرامیکی تخت، المنت سرامیکی تسمه ای، المنت سرامیکی بخاری برقی، المنت سرامیکی استخر، المنت سرامیکی مادون قرمز، المنت سرامیکی ۱۲ ولت و المنت سرامیکی تابشی است. المنت سرامیکی در انواع مختلف طبق سفارش مشتری ساخته می شود.

المنت سرامیکی تسمه ای

سایز cm (قطر و پهنا)

قیمت (تومان)

کمربند سرامیکی

۴*۶

۲۸۰/۰۰۰

کمربند سرامیکی

۶*۶

۲۸۰/۰۰۰

کمربند سرامیکی

۱۰*۱۰

۵۰۰/۰۰۰

کمربند سرامیکی

۱۵*۱۰

۷۵۰/۰۰۰

کمربند سرامیکی

۱۵*۱۰

۱/۱۲۵/۰۰۰

کمربند سرامیکی

۳۰*۱۰

۱/۵۰۰/۰۰۰

کمربند سرامیکی

۲۵*۲۵

۳/۱۲۵/۰۰۰

کمربند سرامیکی

۳۰*۳۰

۴/۵۰۰/۰۰۰

سایز المنت سرامیکی cm

وات المنت سرامیکی

قیمت ساده

قیمت ترموکوپل دار سرامیکی

۶*۶

۵۰۰ و ۲۵۰ وات

۴۰۰/۰۰۰

-

۶*۱۲

۵۰۰ و ۳۲۵ و ۲۵۰ وات

۲۲۰/۰۰۰

۳۷۰/۰۰۰

۱۲*۱۲

۱۰۰۰ و ۶۵۰ وات

۳۱۰/۰۰۰

۳۶۰/۰۰۰

۶*۲۴

۱۰۰۰ و ۶۵۰ و ۵۰۰ وات

۳۱۰/۰۰۰

۳۶۰/۰۰۰

۸*۲۴

۶۵۰ وات

۳۷۰/۰۰۰

۴۳۰/۰۰۰

به دلیل نوسانات قیمتی موجود در بازار و ثابت نبودن نرخ ها بهتر است برای استعلام قیمت به روز المنت سرامیکی با مشاوران ما در تهران تماس بگیرید.

المنت های سرامیکی ساخته شده در تهران المنت

انواع المنت سرامیکی

خرید المنت سرامیکی با بهترین قیمت

درباره المنت سرامیکی

المنت سرامیکی متشکل از ساختارهای ۱ تیکه و ۲ تیکه و ۳ تیکه است. جنس آن نیز از استیل بوده که یک‌لایه نیکل بر روی آن وجود دارد. المنت سرامیکی با این روکش می‌تواند حرارتی تا حدود ۷۸۰ درجه سانتی گراد را تحمل کند. این مقاومت در برابر حرارت به دلیل استفاده از سرامیک در تولید این المنت‌ها است. سیم المنت سرامیکی برای حرارت‌ ها و مقاومت ‌های متفاوتی طراحی و تولید می‌شود.

سفارش و خرید المنت نیز به نوع المنت، میزان مقاومت و نوع کاربری آن بستگی دارد. لذا قیمت ها متغیر است و باید برای سفارش محصول خود با فروشندگان و مشاوران این کار تماس بگیرید.

ساخت المنت سرامیکی تخت

تولید المنت سرامیکی، المنت فلنج دار و ارسال به سراسر کشور در کمترین زمان ممکن امکان‌پذیر است با توجه به انواع مختلفی که دارد ما توانایی ساخت انواع المنت سرامیکی را در مدل های متنوع داریم. برای اطلاعات بیشتر لطفا تماس بگیرید.

از پر کاربردترین مدل های المنت در صنایع مختلف است. انواع آن شامل المنت تسمه ای سرامیکی، تسمه ای میکایی، المنت تسمه ای، تسمه ای تخت، تسمه ای یک تیکه و دو تیکه و … می شود. با نام المنت حلقه ای نیز شناخته میشود. این المنت ها با روکش استیل و الکتروگالوانیزه درانواع ساده، پیچ دار، قابدار، سیم دار و المنت تخت قابل ساخت هستند. ضخامت ورق آنها معمولا بین ۲ تا ۵ میلی‌متر متغیر بوده و جنس روکش عایق این المنت ها معمولا از جنس میکای الکتریکی است.

بخاری های سرامیکی در طیف گسترده ای از فرآیندهای صنعتی مانند خشک کردن، جوشاندن، قالب گیری و ذوب محصولات استفاده می شود. آنها به طور گسترده ای در گرمایش فضا نیز استفاده می شوند. همچنین منابع گرمایی سریع، ایمن و تمیزی هستند. تهران المنت تولیدکننده انواع المنت سرامیکی در لاله زار تهران است که شما همراهان گرامی می توانید برای سفارش و تهیه المنت دلخواه خود با مشاوران این مجموعه تماس گرفته و از محصولی با کیفیت و مقرون به صرفه بهره‌مند شوید.

المنت تخت

المنت سرامیکی تخت مناسب برای سطوح تخت و شارهای قالب هایی که به حرارت بالا و یکنواخت نیاز دارند، است. این المنت ها خود به دو دسته آجری و سنگی تقسیم بندی می شوند. موارد کاربری المنت سرامیکی شامل:

  • ماشین آلات بسته بندی
  • تجهیزات آزمایشگاهی
  • ماشین آلات صنایع کفاشی
  • ماشین آلات فرآیند مواد غذایی می شود.

ساخت المنت سرامیکی تخت طبق سفارش مشتری در تهران المنت با بهترین کیفیت و قیمت مناسب صورت میگیرد. برای اطلاع از قیمت با ما تماس بگیرید.

المنت سرامیکی ۱۲ ولت

المنت سرامیکی ۱۲ ولت بسیار پر فروش است. دلیل آن برمیگردد به وجود مزایایی همانند کارایی و انعطاف پذیری بالا، توان مصرفی برقی پایین، توان گرمایی بالا، کوچک بودن قطر آن و قابلیت استفاده در هر مکانی.

این نوع المنت سرامیکی را می توانید با بهترین کیفیت و قیمتی مقرون به صرفه از گروه تولیدی تهران المنت بخواهید. برای اطلاعات بیشتر با تهران المنت تماس بگیرید.

المنت سرامیکی گرد

المنت سرامیکی گرد که به آن المنت استوانه ای نیز گفته می شود در دو نوع سنگی و آجری ساخته میشود. کاربرد المنت سرامیکی گرد در تجهیزات تست، صنایع پلاستیک، پمپ های خلا و … است

این المنت ها دارای یک هسته از جنس نیکل کروم بوده که تا حد زیادی شبیه به المنت های کویل هیتر ساخته می شود. سپس بر روی این هسته یک یا چند لایه روکش سرامیکی قرار می گیرد. این موضوع باعث شده که حرارت به مساوات در محیط پخش شود و از هدر رفتن انرژی گرمایشی تولید شده جلوگیری شود.

المنت سرامیکی، مخصوص دستگاه های تزریق پلاستیک، صنایع تولید لاستیک، صنایع ذوب و تزریق آلومینیوم و غیره کاربرد دارد که به صورت استوانه قابلیت نصب بروی سیلندرها لوله و مخازن را دارا میباشد. گروه صنعتی تهران المنت در بازار لاله زار تهران سازنده المنت با کیفیت طبق سفارش شما، برای استعلام قیمت با ما تماس بگیرید.

کاربرد المنت سرامیکی

کاربرد المنت های سرامیکی در دستگاه ‌ها و بخش ‌های مختلف متفاوت است. مثلا لامپ ها یا دیگر عناصر مادون قرمز سرامیکی گرم‌کننده هایی کارآمد هستند.

دیگر کاربردهای المنت سرامیکی، بخاری برقی است، بخاری های سرامیکی معمولاً قابل حمل هستند و برای گرم کردن فضاهای کوچک به کار می روند. در کل مهمترین کاربری های المنت سرامیکی شامل:

  1. استفاده در دستگاه های تزریق پلاستیک
  2. استفاده در صنایع تولید لاستیک
  3. استفاده در صنعت تزریق آلومینیوم
  4. استفاده در صنعت ذوب انواع مواد اولیه
  5. و استفاده در سیلندرهای مخازن و لوله های صنعتی می شود.

بیشترین سوالاتی که راجع به المنت سرامیکی پرسیده میشود:

کاربرد های المنت سرامیکی چیست؟

کاهش مصرف انرژی، قالبگیری تزریقی، مخزن، لوله یا گرمایش مخزن، اکستروژن پلاستیک، درجه انعطاف پذیری بالا، قالب گیری ضربه ای، حفظ حرارت

تهران المنت چند نوع از مدل های المنت سرامیکی را تولید میکند؟

تهران المنت تولید کننده انواع المنت های سرامیکی مانند: المنت سرامیکی تخت، المنت سرامیکی تسمه ای، المنت سرامیکی بخاری برقی، المنت سرامیکی استخر، المنت سرامیکی مادون قرمز، المنت سرامیکی ۱۲ ولت و المنت سرامیکی تابشی است.

المنت سرامیکی بیشتر در چه صنایعی کاربرد دارد؟

المنت سرامیکی مخصوص دستگاه های تزریق پلاستیک، صنایع تولید لاستیک، صنایع بسته بندی،صنایع ذوب و تزریق آلومینیوم، تولید سرامیک و کاشی و غیره کاربرد دارد که به صورت استوانه قابلیت نصب بروی سیلندرها لوله و مخازن را دارا میباشد.

مزایای المنت های سرامیکی کدامند؟

طول عمر بیشتری دارند و گرمای متعادل تری نسبت به المنت سیمی از خود تولید می کنند، در زمان فعالیت حرارت را به صورت متعادل و مساوی پخش می کند، المنت های سرامیکی به اندازه المنت های فلزی گرما تولید نمی کنند و به همین خاطر در زمان تماس با دیگر مواد باعث سوختگی نمی شوند، المنت سرامیکی می تواند تعداد بسیار زیادی دوره گرمایشی را بدون احتمال ترک خوردگی یا شکستگی تحمل کند.

بخاری سرامیکی چه فایده ای دارد؟

یکی از مزایای استفاده از بخاری سرامیکی این است که منبع دائمی گرما ایجاد می کند اما به اندازه کافی گرم نمی شود تا خطر آتش‌سوزی ایجاد کند یا خطر سوختگی ایجاد کند.

محصولات دیگر ما:

تهران المنت تولید و پخش کننده انواع المنت سرامیکی در تهران
تولید و پخش المنت حرارتی سرامیکی