لوگو تهران المنت
Search
Close this search box.
Search

مراکز فروش المنت در ایران

adminET

| ۱۳۹۹/۰۸/۱۷

2

مقدمه

المنت حرارتی؛ تجهیزی است که با استفاده از آن میتوان انرژی الکتریکی را به انرژی گرمایی تا ۷۰۰ درجه سانتی گراد تبدیل نمود. در واقع یک سیم نارسانای دارای مقاومت الکتریکی است که تولید گرما در آن زمانی رخ می دهد که انرژی الکتریکی از آن عبور کند، سپس گرمای تولیدی را به جامدات، مایعات […]

المنت حرارتی؛ تجهیزی است که با استفاده از آن میتوان انرژی الکتریکی را به انرژی گرمایی تا ۷۰۰ درجه سانتی گراد تبدیل نمود. در واقع یک سیم نارسانای دارای مقاومت الکتریکی است که تولید گرما در آن زمانی رخ می دهد که انرژی الکتریکی از آن عبور کند، سپس گرمای تولیدی را به جامدات، مایعات و یا گازها انتقال می دهد. المنت های حرارتی در انواع و مدل های مختلفی با توجه به کاربردی که دارند ساخته می شوند.

از انواع المنتها میتوان به المنت فشنگی، المنت میله ای، المنت کویل هیتر، المنت سرامیکی، المنت شیشه ای، المنت فلنچ دار، المنت نواری، المنت ضد اسید و المنت سیلیکون رابر اشاره نمود که در ساخت اکثر وسایل لازم زندگی نظیر بخاری برقی، مایکروفر، اتو، آبگرمکن برقی، سماور برقی، سشوار و… از آنها استفاده میشود.

ساخت المنت حرارتی

همچنین المنت های حرارتی در صنعت نیز کاربرد فراوانی دارند، از جمله صنایع بسته بندی، صنایع شیشه و پلاستیک، صنایع ذوب و تزریق آلومینیوم، صنایع پالایشگاهی و پتروشیمی و صنایع غذایی و آزمایشگاهی.حال شرکتهای تولیدی زیادی هستند که در امر طراحی، تولید و فروش انواع المنت های حرارتی جهت مصارف گوناگون خانگی و صنعتی و تجاری فعالیت میکنند و سعی آنها بر این است تا محصولات خود را با قیمتی مناسب و با بهترین کیفیت در اختیار متقاضیان در سراسر کشور قرار دهند. در اینجا قصد داریم تا برخی از این شرکتها را به شما متقاضیان عزیز معرفی کنیم. با ما همراه باشید…

معرفی و آشنایی با برخی از شرکتهای تولیدی المنت های حرارتی

تکنو المنت صنعت

شرکت تکنو المنت صنعت سازنده, وارد کننده و توزیع کننده انواع المنت های صنعتی و ترموکوپل صنعتی در ایران می باشد و سابقه درخشان ۳۰ساله آن و تایید مشتریان می تواند بهترین سرمایه آنها باشد. طراحی و تولید انواع المنت صنعتی تخصص آنها است که با توجه به نیاز مشتری ساخته و تحویل داده میشود. همچنین ۳۰ سال سابقه در تولید و توزیع و واردات انواع المنت و ترموکوپل و ده ها محصول صنعتی دیگر بیانگر توانایی های این گروه صنعتی در این عرصه می باشد، که توانسته اند طی این ۳۰ سال محصولاتی را تولید کنند که نه تنها با نمونه های خارجی قابل رقابت باشد بلکه در برخی قطعات کیفیتی مطلوب تر از نمونه خارجی تولید کرده اند.

گروه صنعتی تهران المنت

گروه صنعتی تهران المنت؛ با بیش از پانزده سال تجربه در طراحی و ساخت انواع هیترهای صنعتی و ارائه خدمات به شرکت ها و صنایع کوچک و بزرگ توانسته در بازار لاله زار تهران اعتباری برای خود کسب کند. قابل توجه است که هیترهای تولیدی این واحد شامل المنت شیشه ای، کمربندی، المنت میله ای، تخت، المنت سرامیکی، فلنج دار و فشنگی می باشد. تهران المنت سازنده انواع المنت صنعتی در بازار لاله زار تهران با بهترین قیمت و کیفیت تلاش می کند، تا به چرخه تولید در کارخانه جات و صنایع صنعتی کمک کوچکی در راستای پیشرفت هر چه بیشتر بکند. همچنین با توجه به سیاست های اقتصاد مقاومتی بر آن است تا با کاهش هزینه های تولید در ضمن حفظ و ارتقاء کیفیت که لازمه آن استفاده از متریال به روز اروپایی میباشد، سهمی در شکوفایی اقتصادی این مرز و بوم داشته باشد.

تهران.لاله‌زار جنوبی.پاساژ بزرگ نور.طبقه سوم .پلاک ١٣

۳۳۵۳۱۳۲۹ ۰۲۱۶۰۹۲۸۳۰ ۰۹۱۲

tehranelement.com

گروه تهران المنت افتخار همکاری با شرکتهایی نظیر مجتمع فولاد خراسان، کاشی خزر، شرکت پتروشیمی رازی، شرکت نفت ستاره خلیج فارس، انرژی نکاء و شرکت فولاد هرمزگان را نیز دارا می باشد. همچنین این گروه تولیدی سعی نموده است تا بر پایه ی اصول مهمی نظیر مشاوره حرفه ای، طراحی با دقت بالا، تکنولوژی در تولید و قیمت مناسب و همچنین استفاده از دانش و تجربه فنی خود در زمینه تولید المنت در کم ترین زمان، محصول مورد نظرتان را ساخته و در اختیارتان قرار دهد.

تهران المنت سازنده انواع المنت حرارتی در ایران

شرکت المنت البرز

این شرکت با بیش از ۲۱ سال سابقه درخشان در زمینه ی ساخت و طراحی انواع المنت های حرارتی و هیترهای صنعتی و با بهره گیری از نیروهای مجرب و متخصص توانسته تا طیف وسیعی از نیازهای صنایع پلاستیک، دارویی، لاستیک و تحقیقاتی را پوشش دهد. هدف و خط مشی این شرکت تولیدی، ارائه خدمات با بالاترین کیفیت و در سریع ترین زمان ممکن به مشتریان بوده و هست. که از انواع تولیدات آنها میتوان به المنت تسمه ای، میله ای، شیشه ای، فشنگی و… اشاره نمود.

کارگاه تولیدی المنت تهران (الکتریکی نصیری)

این گروه تولیدی با بیش از پنج دهه تجربه توانسته علاوه بر تولید محصولات صنعتی با کیفیت، نمایندگی فروش شرکت های نامدار صنعتی جهان را نیز کسب نماید. همچنین با پشتوانه ۵۰ سال تجربه تخصصی توانسته است در سه زمینه زیر محصولات خود را ارائه دهد: طراحی و تولید تجهیزات گرمایشی الکتریکی برای مصارف صنعتی و سیستم های تولید انرژی. تولید انواع المنت حرارتی و ارائه آن به کارخانجات صنعتی. نمایندگی فروش و توزیع محصولاتی نظیر المنتهای مادون قرمز (با طول موجهای بلند، متوسط و کوتاه)، ترموکوپل و ترموستات، کابلهای حرارتی.

محصولات تهران المنت : خرید ترموکوپل

المنت کوروش

گروه صنعتی المنت کوروش با داشتن سالها تجربه و با استفاده از کادری مجرب، آماده ارائه خدمات در زمینه ساخت انواع ترموکوپل، ترموستات و انواع المنت حرارتی از جمله المنت میله ای، المنت فشنگی، المنت سرامیکی و المنت آب گرمکن، با طول و قطر و توان های مختلف میباشد. همچنین این فروشگاه متخصص در خم کاری و جوشکاری انواع المنت میله ای میباشد. این مجموعه با بیش از ۱۰ سال سابقه در تولید المنت حرارتی با گروه مجرب و توانا قادر به انجام کلیه سفارشات مشتریان خود در خم انواع المنت صنعتی میله ای و جوش انواع فلنج های برنجی، آهنی و استیل است.

سازنده المنت در تهران

کاربردهای المنت های ساخته شده در گروه صنعتی تهران المنت: صنایع نفت و گاز مانند مخازن پتروشیمی و قسمت های مختلف پالایشگاه ها، مخازن روغن و آب، در استخر برای گرمایش استخر، بخاری ‌های الکتریکی و آبگرمکن ‌ها، در دارو سازی صنعتی، انبارهای صنعتی، ماشین آلات بزرگ صنعتی، صنایع پلاستیک و… .

کلام آخر اینکه

مطالعه باعث بهتر شدن سبک زندگی کردن در جامعه میشود. همانطور که میدانید لذت مطالعه در خواندن مطلبی جذاب، مفید و قابل درک است که کمک شایانی به بازدهی مغز شما میکند. پس سعی ما تولید کنندگان محتوای متنی در وب سایتها، بازنویسی مطالب مهم و کاربردی به صورت جذاب و کاملتر است. امیدوارم مطالب گفته شده در این مطلب برای شما مفید واقع شود.

مطالعه مقاله المنت فلنج دار چیست وکارایی آن در صنعت؟ از سایت تهران المنت

نظر کاربران

2 نظر

2 پاسخ

  1. با گروه تکنو المنت صنعت و همچنین تهران المنت همکاری داشتم. خوش‌بختانه همکاریمون رضایت بخش بوده چون هر دو شرکت از کیفیت بالای محصولات و اعتبار بهره مندند.

    1. سلام به شما دوست عزیز
      بسیار خوشحالیم که از محصولات و مجموعه ما رضایت دارید و این برای تهران المنت خیلی ارزشمند هستش و امیدواریم تونسته باشیم جواب اعتماد شما رو بدیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Search

مطالب مرتبط

پربازدیدترین مطالب

بررسی مشخصات فنی و کاربردی ترموکوپل تیپ S

بررسی مشخصات فنی و کاربردی ترموکوپل تیپ S

۱۴۰۱/۰۵/۰۴

بررسی pt100 سنسور

۱۴۰۱/۰۲/۲۰

المنت گرد چیست و چه کاربردی در صنایع مختلف دارد؟

المنت گرد چیست و چه کاربردی در صنایع مختلف دارد؟

۱۴۰۰/۱۲/۱۷

فرمول محاسبه توان حرارتی در سایت تهران المنت

فرمول محاسبه توان حرارتی

۱۴۰۰/۱۱/۲۵

بررسی المنت آبگرمکن

بررسی المنت آبگرمکن

۱۴۰۰/۱۰/۱۸

ساخت المنت با باتری در تهران المنت

ساخت المنت با باتری

۱۴۰۰/۰۹/۲۰