لوگو تهران المنت
Search
Close this search box.
Search

بزرگ ترین تولید کنندگان المنت در جهان

adminET

| ۱۳۹۹/۱۲/۱۶

0

مقدمه

همانطور که میدانید المنت؛ به یک رشته سیم نیمه هادی گفته می شود که از مقاومت بالا، خاصیت داغ شوندگی و تحمل جریان الکتریکی برخوردار است. به زبان ساده تر تجهیزی است برای تبدیل انرژی الکتریکی به گرمایی و انواع مختلفی از آن از جمله المنت میله ای، فین دار، فلنج دار، سرامیکی و… تولید […]

همانطور که میدانید المنت؛ به یک رشته سیم نیمه هادی گفته می شود که از مقاومت بالا، خاصیت داغ شوندگی و تحمل جریان الکتریکی برخوردار است. به زبان ساده تر تجهیزی است برای تبدیل انرژی الکتریکی به گرمایی و انواع مختلفی از آن از جمله المنت میله ای، فین دار، فلنج دار، سرامیکی و… تولید و به بازار ارائه میگردد. حال در این راهنما تهران المنت قرار است برترین تولید کننده های المنت در کشورهای مختلف دیگر را به شما معرفی کند پس همراهی شما با مطالعه این مطلب خالی از لطف نمی باشد.

برترین تولید کنندگان المنت گرمایی در دنیا

شرکت Birk پیشرو در تولید عناصر گرمایشی نوآورانه

شرکت تولیدی Birk؛ توسط Norman Birk تاسیس شده است که بخاری های انعطاف پذیر با کیفیت بالا و سیستم های حرارتی را برای استفاده در دستگاه های پزشکی، ابزار دقیق و تجهیزات تشخیصی و نیمه هادی طراحی و تولید می کند. این شرکت چرخش سریع در طراحی های جدید و قابلیت های داخلی در تمام سطوح را در روند طراحی و ساخت و همچنین خدمات مهندسی ارائه می دهد و دارای استاندارد ۱ISO: 900،ISO: 13485  و AS: 9100 می باشد. اولین اصل این شرکت و موسس آن در تعهد داشتن به ارائه خدمات با استاندارد بین المللی و تولید محصولات با بالاترین کیفیت به مشتریان و قرار گرفتن نیاز مشتریان به عنوان اولین درجه است.

مشاهده محصولات تهران المنت : تولید المنت

المنت سازی

شرکت کرومالوکس، راه حلی برای آب و هوای سرد

ادوین ال ویگاند؛ یک مهندس خودآموز اهل پیتسبورگ، پنسیلوانیا بود که همیشه کنجکاوی شدیدی در رابطه با هدایت الکتریکی داشت. به همین دلیل در آزمایشگاه موقت خود در خارج از اتاق ناهار خوری منزلش، روشهایی را برای محصور کردن فن آوری گرمای شکننده و گاه خطرناک “سیم پیچ باز” آن زمان در یک دی الکتریک آزمایش میکرد. که این امر منجر به ثبت اختراع پیشگامانه وی در سال ۱۹۱۵ در مورد یک عنصر گرم کننده مقاومت شد که در یک نسوز عایق قرار گرفته و در یک غلاف فلزی محصور شده است.

و با استفاده از همین فناوری توانست  Chromalox را در سال ۱۹۱۷ تاسیس کند و شروع به تولید بخاری نواری برای اتو لباس های الکتریکی مدرن کند. همچنین کرومالوکس، اولین تأمین کننده بخاری تحت فشار بود که در نیروگاه های هسته ای و زیردریایی ها استفاده می شد. و همزمان با تغییر جهان از سوخت های فسیلی به محصولات الکتریکی، Chromalox با مجموعه ای از محصولات و خدمات در حال گسترش در سراسر جهان همراه بوده است و هر کجا که لازم باشد خدمات خود را ارائه میدهد. دفاتر کارخانه، نمایندگان سهام و بیش از ۲۰۰۰ توزیع کننده مجاز در سراسر جهان و همچنین مهندسی، انبارداری و مکان های فروش در سراسر قاره آمریکا، اروپا و آسیا را دارا است.

همچنین دارای شش کارخانه تولید پیشرفته در سراسر جهان با بیش از ۶۳۴،۰۰۰ فوت مربع فضای تولید است. که کارخانه هایش از ماشین آلات خودکار برای اطمینان از کنترل دقیق و قابل تکرار استانداردهای کیفیت استفاده می کنند. امکانات آنها به صورت عمودی یکپارچه بوده و مونتاژ نهایی و تست عملکرد را نیز فراهم می کنند.

شرکت Backer Marathon

این شرکت در سال ۱۹۹۶ تأسیس گردیده است، بزرگترین تولید کننده عناصر و سنسورهای الکتریکی حرارتی در ایالات متحده است که در ساخت عناصر گرمایش سفارشی برای OEM و همچنین جایگزینی های مناسب برای مارک های معروف تخصص دارد. در سال ۲۰۰۷، ماراتن با  Tempsens Instruments بزرگترین تولید کننده سنسورهای دما در هند با بیش از ۳۵ سال تجربه در اندازه گیری دما، نیروهایش را ترکیب کرد. این دو شرکت برای تشکیل ماراتن هیتر (هند) Pvt به هم پیوستند.

پس از ادغام، ماراتن بیش از ۱۶۰ نفر را در دو مکان استخدام کرد – مقر اصلی ۴۰،۰۰۰ فوت مربع ما در تگزاس و ۱۲،۰۰۰ مرکز تولید فوت مربع در هند. Backer Marathon، از سال ۱۹۵۲ تا کنون به طور مداوم در حال رشد و گسترش یافتن است تا با انجام فعالیت ها و ارائه خدمات و کیفیت برتر به مشتریان بتواند به عنوان رهبر جهانی در فناوری های گرمایشی شناخته شود.

مشاهده محصولات تهران المنت : المنت کمربندی

شرکت گرمایشی آمریکایی AHC ارائه دهنده راه حل های گرمایشی

از فعالیت های این شرکت در طی سالها، میتوان به تامین بیش از ۱۰۰۰ بخاری صنعتی، سیم پیچ مخزن و مبدلهای حرارتی برای انواع مشتریان در صنایع مختلف واقع در سراسر ایالات متحده و همچنین مشتریان مختلف بین المللی اشاره نمود. برخی از کشورهایی که بخاری آنها را تهیه کرده اند شامل کانادا، ونزوئلا، بولیوی، روسیه، پاکستان، پرو، تایوان، مکزیک و عربستان سعودی است.

بزرگ ترین هدف این شرکت، تأمین نیازهای مشتریان با به روزترین فن آوری گرمایش صنعتی موجود است. تجهیزات گرمایشی این شرکت آمریکایی درست در ایالات متحده ساخته میشود، اما تأثیر تجهیزات گرمایشی آمریکایی بسیار گسترده است. و مفتخر هستند که با تولید کنندگان و تأسیسات زیادی در سراسر جهان برای ارائه کارآمدترین راه حل های گرمایش صنعتی همکاری در حال همکاری هستند.

شرکت گرمایش آمریکایی، در صنعت گرمایش صنعتی پیشرو هستند و سیستم های گرمایشی صنعتی آنها ساخته شده اند تا دوام داشته باشند، همچنین سعی در طراحی و تولید تجهیزات گرمایش صنعتی کم مصرف، با کاهش هزینه ها و سود مشتریانشان نیز دارند.

تولید المنت حراراتی

عناصر گرمایشی با مقاومت بالا باشرکت ASB Heating Elements Ltd

این شرکت در سال ۱۹۸۹ در تورنتو تاسیس شده است. دارای مجموعه ای از متخصصان با بالاترین مهندسی، بازاریابی و ساخت است. ماموریت آنها ارائه محصولات کاملاً مهندسی و با کیفیت برای تأمین نیازهای حرارتی فرآیند صنعتی است. خواه به یک بخاری استاندارد غوطه وری یا به یک سیستم گرمایشی فرآیند کاملاً مهندسی شده احتیاج داشته باشید، مهندسان و تکنسین های این مجموعه دانش و تجربه موفقیت پروژه شما را دارند.

تولید داخلی عناصر لوله ای به این شرکت این امکان را می دهد تا مجموعه کاملی از محصولات گرمایش الکتریکی از پیش ساخته شده یا راه حل های مهندسی سفارشی را متناسب با نیازهای دقیق شما ارائه دهند. محصولات آنها شامل بخاری های غوطه وری، بخاری های فلنجی، بخاری های پلاگین پیچ، عناصر لوله ای، عناصر لوله ای پره ای، بخاری های مخزنی و بخاری های اجاق گاز می باشد.

مطالعه مقاله تاریخچه کشف المنت حرارتی از سایت تهران المنت

در نهایت

مطالعه باعث بهتر شدن سبک زندگی کردن در جامعه میشود. همانطور که میدانید لذت مطالعه در خواندن مطلبی جذاب، مفید و قابل درک است که کمک شایانی به بازدهی مغز شما میکند. پس سعی ما تولید کنندگان محتوای متنی در وب سایتها، بازنویسی مطالب مهم و کاربردی به صورت جذاب و کاملتر است. امیدوارم مطالب گفته شده در این مطلب برای شما مفید واقع شود.

نظر کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Search

مطالب مرتبط

پربازدیدترین مطالب

بررسی مشخصات فنی و کاربردی ترموکوپل تیپ S

بررسی مشخصات فنی و کاربردی ترموکوپل تیپ S

۱۴۰۱/۰۵/۰۴

بررسی pt100 سنسور

۱۴۰۱/۰۲/۲۰

المنت گرد چیست و چه کاربردی در صنایع مختلف دارد؟

المنت گرد چیست و چه کاربردی در صنایع مختلف دارد؟

۱۴۰۰/۱۲/۱۷

فرمول محاسبه توان حرارتی در سایت تهران المنت

فرمول محاسبه توان حرارتی

۱۴۰۰/۱۱/۲۵

بررسی المنت آبگرمکن

بررسی المنت آبگرمکن

۱۴۰۰/۱۰/۱۸

ساخت المنت با باتری در تهران المنت

ساخت المنت با باتری

۱۴۰۰/۰۹/۲۰