لوگو تهران المنت
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
بزرگترین تولیدکنندگان المنت در جهان

بزرگترین تولیدکنندگان المنت در جهان

حسین خیرآبادی

| ۱۳۹۹/۱۲/۱۶

0

مقدمه

همانطور که می‌دانید المنت، به یک رشته سیم نیمه هادی گفته می‌شود که از مقاومت بالا، خاصیت داغ شوندگی و تحمل جریان الکتریکی برخوردار است. به زبان ساده‌تر تجهیزی برای تبدیل انرژی الکتریکی به گرمایی است؛ که در انواع مختلفی از جمله: المنت میله‌ای، فین‌دار، فلنج‌دار، سرامیکی و … تولید و به بازار ارائه می‌گردد. […]

همانطور که می‌دانید المنت، به یک رشته سیم نیمه هادی گفته می‌شود که از مقاومت بالا، خاصیت داغ شوندگی و تحمل جریان الکتریکی برخوردار است. به زبان ساده‌تر تجهیزی برای تبدیل انرژی الکتریکی به گرمایی است؛ که در انواع مختلفی از جمله: المنت میله‌ای، فین‌دار، فلنج‌دار، سرامیکی و … تولید و به بازار ارائه می‌گردد.

حال در این راهنما، تهران المنت قرار است برترین تولیدکنندگان المنت در کشورهای مختلف دیگر را به شما معرفی کند؛ پس همراهی شما با مطالعه این مطلب خالی از لطف نیست.

برترین تولیدکنندگان المنت گرمایی در دنیا

شرکت Birk پیشرو در تولید عناصر گرمایشی نوآورانه

این شرکت تولیدی توسط Norman Birk تاسیس شده است، که بخاری‌های انعطاف‌پذیر با کیفیت بالا و سیستم‌های حرارتی، برای استفاده در دستگاه‌های پزشکی، ابزار دقیق و تجهیزات تشخیصی و نیمه هادی طراحی و تولید می‌کند.

این شرکت چرخش سریع در طراحی‌های جدید و قابلیت‌های داخلی در تمام سطوح را در روند طراحی و ساخت و همچنین خدمات مهندسی ارائه می‌دهد. دارای استاندارد ۱ISO: 900،ISO: 13485 و AS: 9100 است.

از اساسی‌ترین اهداف این شرکت، تعهد داشتن به ارائه خدمات با استاندارد بین‌المللی، تولید محصولات با بالاترین کیفیت و قرار گرفتن نیاز مشتریان به‌عنوان مهمترین اصل  است.

المنت سازی

شرکت کرومالوکس، راه‌حلی برای آب و هوای سرد

ادوین ال ویگاند، یک مهندس خودآموز اهل پیتسبورگ پنسیلوانیا بود، که همیشه کنجکاوی شدیدی در رابطه با هدایت الکتریکی داشت. به همین دلیل در آزمایشگاه موقت خود در خارج از اتاق ناهارخوری منزلش، روش‌هایی را برای محصور کردن فن‌آوری گرمای شکننده و گاه خطرناک “سیم پیچ باز” آن زمان در یک دی الکتریک آزمایش می‌کرد. این امر منجر به ثبت اختراع پیشگامانه وی در سال ۱۹۱۵ در مورد یک عنصر گرم‌کننده مقاومت شد، که در یک نسوز عایق قرار گرفته و در یک غلاف فلزی محصور شده است.

با استفاده از همین فناوری توانست Chromalox را در سال ۱۹۱۷ تاسیس کند و شروع به تولید بخاری نواری برای اتو لباس‌های الکتریکی مدرن کند. همچنین کرومالوکس، اولین تأمین کننده بخاری تحت فشار بود که در نیروگاه‌های هسته‌ای و زیردریایی‌ها استفاده میشد.

همزمان با تغییر جهان از سوخت‌های فسیلی به محصولات الکتریکی، Chromalox با مجموعه‌ای از محصولات و خدمات در حال گسترش در سراسر جهان همراه است، و هر کجا که لازم باشد خدمات خود را ارائه می‌دهد.

کارخانه‌هایی که در  اختیار دارند؛ همگی از ماشین آلات خودکار برای اطمینان از کنترل دقیق و قابل تکرار استانداردهای کیفیت استفاده می‌کنند. امکانات آن‌ها به صورت عمودی یکپارچه است که می‌توانند مونتاژ نهایی و تست عملکرد را نیز فراهم کنند.

شرکت Backer Marathon

این شرکت در سال ۱۹۹۶ تأسیس گردید. بزرگترین تولیدکننده عناصر و سنسورهای الکتریکی حرارتی در ایالات متحده است؛ که در ساخت عناصر گرمایش سفارشی برای OEM و همچنین جایگزینی‌های مناسب برای مارک‌های معروف تخصص دارد.

در سال ۲۰۰۷، ماراتن با Tempsens Instruments بزرگترین تولیدکننده سنسورهای دما در هند با بیش از ۳۵ سال تجربه در اندازه‌گیری دما، نیروهایش را ترکیب کرد. این دو شرکت برای تشکیل ماراتن هیتر (هند) Pvt به هم پیوستند.

پس از ادغام، Backer Marathon، از سال ۱۹۵۲ تا کنون به‌طور مداوم در حال رشد و گسترش یافتن است، تا با انجام فعالیت‌ها، ارائه خدمات و کیفیت برتر به مشتریان بتواند به‌عنوان رهبر جهانی در فناوری‌های گرمایشی شناخته شود.

شرکت گرمایشی آمریکایی AHC ارائه دهنده راه‌حل‌های گرمایشی

از فعالیت‌های این شرکت در طی سالها، می‌توان به تامین بیش از ۱۰۰۰ بخاری صنعتی، سیم پیچ مخزن و مبدل‌های حرارتی برای انواع مشتریان در صنایع مختلف واقع در سراسر ایالات متحده و همچنین مشتریان مختلف بین‌المللی اشاره نمود. برخی از کشورهایی که بخاری آن‌ها را تهیه کرده‌اند شامل: کانادا، ونزوئلا، بولیوی، روسیه، پاکستان، پرو، تایوان، مکزیک و عربستان سعودی است.

بزرگ‌ترین هدف این شرکت، تأمین نیازهای مشتریان با به روزترین فن‌آوری گرمایش صنعتی موجود است. تجهیزات گرمایشی آمریکایی بسیار گسترده هستند و سعی آن‌ها در طراحی و تولید سیستم‌های گرمایشی کم مصرف، با کاهش هزینه‌ها و سودآور برای مشتریان است.

همچنین مفتخر است که با تولیدکنندگان و تأسیسات زیادی در سراسر جهان برای ارائه کارآمدترین راه‌حل‌های گرمایش صنعتی در حال همکاری است.

تولید المنت حراراتی

عناصر گرمایشی با مقاومت بالا باشرکت ASB Heating Elements Ltd

این شرکت در سال ۱۹۸۹ در تورنتو تاسیس شده است. در این مجموعه‌ متخصصینی با بالاترین مهندسی، بازاریابی و ساخت حضور دارند. ماموریت آن‌ها ارائه محصولات کاملاً مهندسی شده و باکیفیت، برای تأمین نیازهای حرارتی فرآیند صنعتی است.

خواه به یک بخاری استاندارد غوطه‌‍وری یا به یک سیستم گرمایشی با فرآیند کاملاً مهندسی شده احتیاج داشته باشید، مهندسان و تکنسین‌های این مجموعه دانش و تجربه موفقیت پروژه شما را دارند.

تولید داخلی عناصر لوله‌ای به این شرکت این امکان را می‌دهد تا مجموعه کاملی از محصولات گرمایش الکتریکی از پیش ساخته شده با راه‌حل‌های مهندسی سفارشی را متناسب با نیازهای دقیق شما ارائه دهند. محصولات آن‌ها شامل: بخاری‌های غوطه‌وری، بخاری‌های فلنجی، بخاری‌های پلاگین پیچ، عناصر لوله‌ای، عناصر لوله‌ای پره‌ای، بخاری‌های مخزنی و بخاری‌های اجاق گاز است.

مطالعه مقاله تاریخچه کشف المنت حرارتی از سایت تهران المنت

نظر کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو

مطالب مرتبط

پربازدیدترین مطالب

تولیدی انواع ترموکوپل نوع s در تهران المنت

بررسی مشخصات فنی و کاربردی ترموکوپل تیپ S

۱۴۰۱/۰۵/۰۴

بررسی pt 100

بررسی pt100 سنسور

۱۴۰۱/۰۲/۲۰

تهران المنت تولید کننده انواع المنت گرد باکیفیت و دوام بالا

المنت گرد چیست و چه کاربردی در صنایع مختلف دارد؟

۱۴۰۰/۱۲/۱۷

محاسبه توان حرارتی

فرمول محاسبه توان حرارتی

۱۴۰۰/۱۱/۲۵

انواع المنت آبگرمکن در کارگاه المنت سازی تهران المنت

نحوه تست المنت آبگرمکن برقی

۱۴۰۰/۱۰/۱۸

بررسی ساخت هیتر برای دستگاه جوجه کشی

بررسی ساخت هیتر برای دستگاه جوجه کشی

۱۴۰۰/۰۷/۲۰